تبریز- فرمانده سپاه هوراند ضمن دعوت از آحاد بسیجیان برای حضور حداکثری در انتخابات، مشارکت جمعی و عمومی مردم را موجب تثویت بنیه های دفاعی و مولفه های قدرت کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۲۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

 احمد عبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نسبت به توطئه دشمنان مبنی بر کاهش حضور مردم هشدار جدی داد و بیان کرد: نقشه دشمنان با تلاش سپاه و بسیجیان این بار نیز نقش بر آب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند کشورهای عربی منطقه نیست که بازیچه دست دشمنان و استکبار جهانی شود و بنابراین دغدغه اصلی سپاه و بسیج بر سر کار آمدن دولت جوان حزب الهی کارآمدی می باشد که صدای واحد گفتمان انقلاب و گفتمان مقاومت را به بیرون نشر و اشاعه دهد.

عبادی ادامه داد: بسیجیان و پاسداران رهروان واقعی راه شهیدان بوده و اخلاص و بصیرت و عمل انقلابی ایشان همواره در طول انقلاب اسلامی واضح و شفاف بوده است.

وی سردار سلیمانی را به عنوان اسوه و الگوی جوان مومن انقلابی معرفی کرده و ابراز داشت: تنها عمل مقدس است که جاویدان و ماندگار است و عمل سردار سلیمانی هم چون با بصیرت، مخلصانه، و از روی ایمان و باور قلبی بود مقدس می باشد و بنابراین ماندگار شد.

عبادی افزود: همانگونه که حرکت امام حسین(ع) و حادثه عاشورا نیز عملی مقدس بود و در طول تاریخ ماندگار شد، نظایر چنین حرکت هایی را بعد از انقلاب اسلامی در چهره های شهدایی همانند شهید سلیمانی، شهید مطهری، شهید باکری و ... شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: رفتار و تربیت بسیجیان از اهم وظایف سپاه و بسیج می باشد که شامل سه اصل کلی ینش، اخلاق و رفتار آن هاست.

عبادی در ادامه با اشاره به مراحل 5 گانه تحقق تمدن نوین اسلامی ابراز داشت: هدف اصلی بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی، تشکیل دولت اسلامی به عنوان زمینه ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی می باشد.

 

ارسال نظرات