خبرهای داغ:
استاندار قزوین

با رسانه های که از زبان افراد غیرمسوول، اخبار نادرست منتشر کنند برخورد قضایی می شود

جمالی پور گفت: رسانه هایی که از زبان افراد غیرمسوول، اخبار نادرست منتشر کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند. چرا که این اخبار موجب ایجاد فضای سواستفاده برای رسانه های معاند می شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور مسوولان دستگاه های تجرای، خدمات رسان، فرمانداران در محل محوطه استانداری، برگزار شد.

جمالی پور استاندار قزوین در این جلسه بیان کرد: از امروز نوع رفتارمان با بیماری و آلودگی هوشمندانه خواهد بود و علوم پزشکی باید با بررسی علل آلودگی مراجعین و بیماران، این عوامل را به ستاد و قرارگاه مبارزه با کرونای استان ارائه دهد تا برای این امر برنامه ریزی شود.

وی گفت: به نظر می رسد تصمیم و مدیریت ملی اثربخشی قابل انتظار را ندارد. امروز با ویروسی های جهش یافته مواجهیم که می تواند خطرات جدیدی برای مردم ایجاد نماید و ویروس جدیدی که در مقابل واکسیناسیون نیز مقاوم است، قطعا عواقب جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

وی گفت: ۱۵ ماه تلاش شبانه روزی موجب خستگی کادر درمان شده اما کوتاهی در مقابل این ویروس منجر به فاجعه در جامعه می شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: مصوباتی که در ستاد استانی مبارزه با کرونا ایجاد می شود باید از سوی دستگاه ها اجرا شود به ویژه از طریق نیروی انتظامی و پلیس راه باید جدیت زیادی در کنترل ترددها وجود داشته باشد.

جمالی پور عنوان کرد: با هنجارشکنان به شدت برخورد می شود تا استان به حالت عادی بازگردد و جان مردم دست مایه رفتار هنجارشکنان نباشد. لذا مسوولیت اطلاع رسانی آمار و ارقام کرونایی استان بر عهده فرمانده قرارگاه و جانشین ستاد کرونا و نیز رییس علوم پزشکی استان است.

وی افزود: خبرگزاری هایی که از زبان افراد غیرمسوول، اخبار نادرست منتشر کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند. چرا که این اخبار موجب ایجاد فضای سواستفاده برای رسانه های معاند می شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: هر شغلی که مصوبات را مدیریت نکرد و هر کسی محل کسبش مرکز انتشار آلودگی باشد باید تنبیه شده و لذا دو هفته کامل تعطیل می شود. از اصناف نمی پذیریم که یک صنف، منبع آلودگی اجتماع شود.

جمالی پور گفت: همچنین مطب پزشکانی که دستورالعمل ها و استانداردهای مصوب را رعایت نکنند با تعطیلی یک هفته ای، دوهفته ای، یک‌ماهه و سه ماهه مواجه می شوند.

استاندار قزوین افزود: هرگونه پذیرش مهمان هندی تا اطلاع ثانوی در استان ممنوع است و سایر مسافران خارجی نیز به شرط اینکه سفر آنها از هند نبوده باشد و تحت تست دانشگاه علوم پزشکی تایید شوند می توانند وارد استان شوند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها