خبرهای داغ:
مهاجری گفت: خط انتقال این روستا به طول ۳۵۰۰ متر حفاری و احداث گردید. در این پروژه که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت اداره آبفای استان قزوین،دهیار و اهالی روستای حصار درطی یک ماه به نتیجه رسید.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۴۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

 

مجتبی مهاجری مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین خصوص احداث این پروژه گفت: یکی از عمده مشکلات اساسی روستاهای محروم، نداشتن آب شرب بهداشتی می باشد و همین امر سبب شده تا بخش عمده ای از جمعیت روستایی به شهر و حاشیه شهر مهاجرت کنند و روستا رو به تعطیلی رود. پس از مطالعات صورت گرفته در روستای حصار دهستان چوقور بخش طارم سفلی به این نتیجه رسیدیم که نداشتن آب شرب بهداشتی و فرسوده بودن خط انتقال روستا از عمده مشکلات این روستا می باشد.

مهاجری در ادامه بیان کرد: خط انتقال این روستا به طول ۳۵۰۰ متر حفاری و احداث گردید. در این پروژه که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت اداره آبفای استان قزوین، شورا، دهیار و اهالی روستای حصار در طی یک ماه به نتیجه رسید.

مجتبی مهاجری در پایان افزود: روستای حصار دارای ۱۵۰ خانوار و مرکز دهستان چوقور می باشد. این روستا در دفاع مقدس دوازده شهید و پنج جانباز و دو آزاده تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است. روستای حصار در صد و پنجاه کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها