برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی در شهرکرد

برنامه های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سپاه ناحیه شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مقارن با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، همه ساله همراه با  تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی در سطح سپاه  ناحیه شهرستان شهرکرد برگزار می گردد.

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، برنامه های هفته عقیدتی در سپاه شهرکردرا تشریح کرد.

این مقام مسئول از برگزاری همایش بزرگداشت استاد مطهری به همراه تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج در نمازخانه سپاه شهرکرد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بصورت محدود، خبر داد و افزود: در این مراسم از مربیان برتر عقیدتی که در سال گذشته بیشترین فعالیت در زمینه ارتقاء معنوی بسیجیان وکارکنان داشته اند تجلیل بعمل می آید.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، برگزاری همایش های مختلف در حوزه های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه های این هفته اعلام نمود و گفت: نشستهای اعتقادی سیاسی با موضوع تشریح گام دوم انقلاب در حلقات صالحین پایگاههای بسیج برگزار می شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرکرد در ادامه  اظهار داشت: فراخوان مقاله، تدوین نشریات با موضوع هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، مسابقه کتابخوانی و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان با محوریت بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار