مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب:

شاخصه افراد بی بصیرت سیاه نمایی وقایع و بزرگ نمایی ضعف هاست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب شاخصه افراد بی بصیرت را سیاه نمایی وقایع، نادیده گرفتن نقاط قوت و بزرگ نمایی ضعف ها دانست.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۴۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام طالبی در همایش حکمت مطهر سپاه بناب، بصیرت را عنصر مهمی در جامعه خواند و گفت: بصیرت به معنای فعل قلبی انسان برای فهم عمیق وقایع است بنابراین بصیرت را باید غیر از علم دانست، چه بسا افرادی که عالِم و باسواد هستند اما در واقع عاری از بصیرت اند.
 
وی با تمسک به آیه  هفتم سوره  اعراف، این آیه را مصداق بارز بصیرت دانست و در تشریح این آیه گفت: یکی از شاخصه های افراد بی بصیرت، داشتن قلوبی است که حقایق را دریافت و درک نمی کنند، همیشه دنبال سیاه نمایی بوده و ضعف ها را (در مقابل امتیازات و نقاط قوت) به رخ می کشند، افرادی که در وقایع مختلف، مصادیق بارز آنها را بارها به چشم دیده ایم.
 
حجت الاسلام طالبی فتنه ی ۸۸ را عرصه تاخت و تاز افراد بی بصیرت خواند و افزود: آنان که واقعه سال ۸۸ را فتنه نمی دانند، خود جزوی از فتنه هستند، این فتنه، واقعه ای بود که عده ای از خواص خود را کنار کشیدند و این امر هزینه های سنگینی را بر نظام تحمیل کرد و اگر روشنگری ها و بصیرت افزایی های مقام عظمی ولایت نبود، هرگز به سلامت از آن فتنه نمی توانستیم بگذریم.
 
وی نگاهی اجمالی به انتخابات پیش رو ابراز داشته، فرافکنی ها و سیاه نمایی های دشمنان نظام را امری مسلم و ثابت عنوان و بیان کرد: امروز وظیفه ی تک تک ما بصیرت افزایی و روشنگری در هر زمینه ای است چرا که دشمنان نظام و انقلاب هر لحظه در صدد ضربه ونفوذ می باشند که تنها در سایه بصیرت  است که می توان حق را از باطل تشخیص داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار