مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

کارگران سکاندار جنگ اقتصادی با دشمنان هستند

تبریز- مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با اتکا به توانمندهای داخلی می توانیم تحریم ها را شکست دهیم و سکاندار این جنگ اقتصادی بدون شک کارگران و صنایع تولیدی هستند.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۶۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام حسن شعبانی روز شنبه به مناسبت روز کارگر در بازدید از کارخانه پیستون ایران افزود: بار اصلی زحمات کشور بر دوش کارگران است و در همه مراحل این قشر در کنار انقلاب بوده و در قضیه تحریم بنزین ایران توسط آمریکا این کارگران زحمت کش پالایشگاه ها بودند که ظرف چند روز توانستند ایران را به مرز خط کفایی در بنزین برسانند.
وی نقش مجموعه‌های کارگری و صنعتی را مهم و اساسی برشمرد و  ادامه داد: اگر تلاش کارگران زحمتکش واحدهای تولیدی و صنعتی نباشد کار کشور مختل می‌شود همان گونه که در بحث تحریم‌ها و دوران دفاع مقدس، کارگران قطعه‌های حساس مربوط به کارخانجات و وزارت دفاع را در داخل تأمین کردند.
حجت الاسلام شعبانی اضافه کرد: تاریخ شفاهی دوران سخت تحریم و رشادت‌های کارگران را باید نوشت تا به یادگار بماند چون همیشه اتکا به خود توانسته ما را به پیروزی برساند.
وی خاطرنشان کرد: بر این اعتقادم که کار فرهنگی خوب در محیط یک کارخانه این است که بتواند انگیزه بیشتری را تزریق کند و کار فرهنگی کمک حال مدیران مجموعه‌های صنعتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار