فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: نباید اجازه دهیم که دشمنان کاری کنند تا مشکلات معیشتی بر اراده مردم انقلابی تاثیر بگذارد.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۹۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در جلسه با فرماندهان پایگاه‌های بسیج بخش انابد بردسکن که در محل حوزه امام رضا (ع) انابد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده است تا با استفاده از برخی عملکرد‌ها نارضایتی در کشور ایجاد کند، لذا با توجه به انتخابات پیش رو زمینه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای باید فراهم شود.
 
وی افزود:حضور مردم در پای صندوق‌های رای ارتباطی مستقیم با اقتدار نظام دارد و انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در حقیقت رای به سیستم سیاسی در کشور مشارکت حداکثری مردم، همیشه بر تصمیمات دشمنان خارجی تاثیر گذار بوده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این جلسه که فرمانده حوزه امام رضا (ع) انابد و فرماندهان پایگاه‌های بخش انابد نیز حضور داشتند اظهار کرد: اولویت اول سپاه و بسیج در شرایط حال حاضر ورود به حوزه معیشتی است و گروه‌های جهادی و بسیجیان باید به سمت محرومین و مستضعفین بشتابند.
 
جنیدی همچنین به جذب حامی ایتام و محسنین با توجه به تفاهمنامه‌ای که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه بردسکن بسته شده است، اشاره کرد و بیان داشت: سهمیه شهرستان بردسکن در جذب حامی ایتام و محسنین ۱۵۰۰ نفر است و در بخش انابد نیز ۲۵۰ نفر می‌باشد که فرماندهان پایگاه‌ها با توجه به ظرفیت کمک کنند تا جذب حامیان تا پایان ماه مبارک رمضان صورت گیرد.
 
وی همچنین به اطعام مهدوی ۲ میلیون پرس غذا از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و گفت: تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها