خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر به مناسبت روز جهانی کارگر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۳۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر به مناسبت روز جهانی کارگر پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بدون شک مقوله کار یکی از مولفه های برجسته برای رشد و تعالی جامعه است که نقش آفرین اصلی آن کارگران هستند.
کارگران به عنوان نیروی انسانی مولد با حضور در کارخانجات و سایر مشاغل مختلف عامل اصلی چرخش اقتصاد، ارتقای بهره وری و قطع دست اجانب از ثروت ملی به شمار می روند.
در سال های اخیر اعمال تحریم های ظالمانه و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا نقش کارگران را بیشتر و درخشان تر از همیشه در مهار مشکلات نمایان کرد .
باور این است که رهایی کشور از تیررس توطئه های دشمنان در بخش اقتصادی متکی بر اقدامات موثر و کوشش های، قشری توانمند به نام کارگر است که وفادارترین قشر در جامعه پویای ایران بوده و در صحنه حضوری فعال دارند. و مخلصترین مجموعه های فعال در بخش اقتصاد می باشند.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت وارج نهادن به مقام شهیدان والامقام بخصوص شهدای پرافتخارقشرکارگری ،روز جهانی کارگر را به جامعه کار آفرین و تلاشگر ایران اسلامی، به ویژه کارگران شریف استان فارس تبریک گفته و امیدواراست روز کارگر طلیعه ابتکارات نوین برای جامعه کارگری در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها جهت نیل به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها