خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان فارس به مناسبت روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سازمان بسیج فرهنگیان فارس به مناسبت روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است: 

درود به پیشگاه نورانی جمیع شهدای انقلاب، خاصه شهیدان معلم و پاره تن معمار کبیر انقلاب اسلامی استاد شهید مرتضی مطهری.
همانا یکی از الزامات استمرار پیشرفت قطار انقلاب اسلامی، پدیده "نیروسازی" است و معلم به عنوان مظهر دانایی و کان علم، در طول تاریخ ضامن تربیت بشر بوده و به طور خاص در طول ۴ دهه سپری شده از عمر انقلاب، ماموریت داشته تا با بسط تربیت دینی، زمینه استمرار و استکمال جمال و دانایی را فراهم آورد.
معلمان به حقیقت مجاهدانی اند که همواره برای رشد فضائل در دو عرصه "ماده" و "معنا"، آسایش خویش را فدای آرامش جامعه نموده اند که نمونه بارز این جانفشانی ها را باید در ایام بیماری منحوس کرونا به نظاره نشست. فداکاری هایی که هیچ قلمی را یارای به تصویر کشیدنش نیست. بر جان پاک معلمان عزیزمان درود می فرستیم و نثار روح مطهر معلمان درگذشته ایام کرونا و همه ایام که به حقیقت شهیدان راه دانایی اند، درود می فرستیم. بسیج فرهنگیان استان فارس ، ضمن گرامیداشت روز معلم، از زحمات جانفرسا و روح افزای سفیران هدایت تقدیر بعمل آورده و آرزوی صحت، سلامتی و شادکامی جامعه معلمی را از خداوند متعال خواستار و از دولت مستقر، دولت آینده و مجلس محترم انتظار دارد، تمامی همت خود را معطوف دارند تا از معضلات این قشر فداکار از طریق تصمیات سخته و سنجیده، کاسته و رنج و الم آنان را بزدایند تا غمی جز تربیت نسل آینده بر جانشان سنگینی ننماید. در پایان، امید است با حضور پر رنگ و معنا دار خود در انتخابات پیش روی، شاهد استقرار دولتی باشیم که با عمل انقلابی خود، حجم عمده مشکلات ملت شریف، خاصه مشکلات این قشر بی ادعا و پر کار را برطرف نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها