زاهدان-سرلوحه قرار دادن افکار و اندیشه‌های شهید مطهری نقش موثری در ایجاد پایه‌های محکم اعتقادی و سیاسی جامعه در برابر شبهات و توطئه‌های دشمنان دارد .
کد خبر: ۹۳۳۸۴۹۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در بیانیه ای مشترک به مناسبت چهل و دومین سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:
 
من به دانشجویان و طبقه روشنفکران متعهد توصیه می کنم که کتابهای این استاد عزیز را نگذارند با دسیسه های غیر اسلامی فراموش شود.
 
                                                                                                                         امام خمینی(ره)
 
دوازدهم اردیبهشت سالگرد شهادت شهید مطهری فرصتی است برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه با توجه به حوزه فعالیت‌های معرفتی اعتقادی و سیاسی و تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران اصلی تعلیم و تربیت به همین جهت این هفته به عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.
 
نقش زیربنایی آموزش‌های عقیدتی سیاسی در حفظ و استحکام پایه‌های اعتقادی و بصیرت‌های سیاسی جامعه اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به منظور ترویج و گسترش فرهنگ شجره طیبه با تربیت نیروی مومن و متعهد ارزش‌های اسلام ناب محمدی و ایجاد توانایی و انگیزه فکری و معنوی و توسعه دانش و بینش عقیدتی سیاسی در بین کارکنان و بسیجیان و آحاد مردم با سرلوحه قرار دادن افکار و اندیشه‌های شهید مطهری نقش موثری در ایجاد پایه‌های محکم اعتقادی و سیاسی جامعه در برابر شبهات و توطئه‌های دشمنان دارد .
 
بدون شک آثار و بیانات ارزشمند شهید مطهری منحصر به دورانی خاص نبوده و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی آثار قلم و زبان این شهید بزرگوار بدون استثنا روانبخش است .
 
در شرایطی که هجوم همه جانبه دسیسه‌ها و شبهات دشمنان به مرز‌های فکری و اعتقادی و دینی جمهوری اسلامی ایران بیشتر از قبل و با امکانات و ابزار‌های جدید باور‌های دینی ملی و مذهبی ما و خصوصا نسل جوان جامعه را مورد هدف قرار داده اند ترویج اندیشه‌ها و تفکرات این شهید بزرگوار نسخه شفابخش و خطا به طلانی در نقشه‌های شوم دشمنان خواهد بود.
 
ما پاسداران و بسیجیان سپاه سلمان ضمن پاسداشت مقام شامخ روز معلم برخورد لازم می‌دانیم تا ضمن گسترش و ترویج اندیشه‌های آن شهید والامقام با تبعیت ازت رامین و منویات مقام معظم رهبری با عزمی راسخ همچون گذشته از مرز‌های فکری اعتقادی ما در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حراست و حفاظت نماییم.
ارسال نظرات