خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می کند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۱۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

حجت الاسلام ابراهیم برزگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تلاش برای مشارکت مردم در انتخابات را یکی دیگر از اعمال نیک و پسندیده این ماه بیان کرد و گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هم عمل صالح است. اگر کسی در این مسیر سختی بکشد و برای نظام اسلامی تلاش نماید، عمل صالح برایش ثبت خواهد شد.

وی همچنین انتخابات را یکی از سرنوشت سازترین رویدادهای سیاسی کشور توصیف کرد و گفت: مشارکت اندک در انتخابات اردوگاه دشمن را برای تشدید فشارها، تحریم‌ها و نتیجه‌بخش کردن تهدیدات امیدوار می‌کند.

حجت الاسلام برزگر افزود: شرکت نکردن در انتخابات را باعث از بین رفتن حق مردم در داشتن دولت انقلابی برشمرد و افزود آن‌هایی که در این روزها بر طبل کاهش مشارکت می‌کوبند دقیقاً در جبهه دشمنان ایران اسلامی قرار دارند.

وی ادامه داد: دشمن در این روزها و ماه‌ها برنامه‌های مختلفی در نظر دارد تا مانع برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه بشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تاکید کرد: اگر امنیت و آسایش می‌خواهیم باید همگی در انتخابات شرکت کنیم چراکه انتخابات فرصتی برای پیگیری مطالبات سیاسی از طریق انتخاب نامزدها و برنامه‌های آن‌هاست.

حجت الاسلام برزگر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را باعث تضعیف دشمن و تقویت نظام و مصداقی از جهاد فی سبیل الله دانست و افزود: اگر دشمنان حضور گسترده مردم در انتخابات را ببینند از ضربه‌پذیری نظام ناامید شده و دشمنی‌ها و توطئه‌های آن‌ها کم می‌شود؛ لذا مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است.

 

ارسال نظرات