خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا :

جامعه مدیون خدمات معلمین است /رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش معلمان است

سیدموسی حسینی: ما خود را همیشه مدیون معلمان و مربیان میدانیم و از همه آنها در طول عمرمان به خوبی و نیکی یاد میکنیم
کد خبر: ۹۳۳۸۵۲۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

جامعه مدیون خدمات معلمین است /رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش معلمان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم تجلیل از مدرسین موسسه باقرالعلوم اظهار کرد:ما خود را همیشه مدیون معلمان و مربیان میدانیم و از همه آنها در طول عمرمان به خوبی و نیکی یاد میکنیم.

وی افزود:حاصل دسترنج و نتیجه معلمین دلسوز و معتقد این است که توانستند ما را با معارف دینی، اخلاقی مبتنی بر اسلام به عنوان یک نوجوان و جوان آشنا کنند .

حسینی در ادامه گفت:تعمیق باورهای دینی و تربیت اسلامی یکی از پایه های اساسی دین اسلام است که این مهم توسط مقام بزرگ معلمان در جامعه پایه ریزی و اقدام می شود

جانشین سپاه نینوا افزود: بسیار زیباست معلم و مربیانی که دانش آموزان را بسان فرزند خویش میدانند و با غم و شادی آنها غمگین و خوشحال می شوند و در تربیت آنها مثل یک شمع می سوزد و جان خودش را فدای آنها می کند.

سیدموسی حسینی خاطرنشان کرد:رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش معلمین است که باید نقش و جایگاه خودش را در جامعه پیدا کند و به اهمیت وجودی خودش واقف باشد چرا که در راستای تعمیق باورهای دینی و خداشناسی و ولایت مداری و شناخت جامعه اسلامی و انتقال آنها به دانش آموزان و فرزندان این ملت نقش بسیار اساسی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار