خبرهای داغ:
دبیر جمعیت فرهنگیان جوان خراسان جنوبی :

عمل به منویات رهبری در حوزه فرهنگی و جهادی هدف جمعیت فرهنگیان جوان است

جمعیت فرهنگیان جوان در راستای منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی و جهادی و به دور از هیچ گونه جهت گیری سیاسی در حال فعالیت است.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۲۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

علی جنت آبادی دبیر جمعیت فرهنگیان جوان خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: جمعیت فرهنگیان جوان متشکل از جوانان با انگیزه  و اولین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، در راستای منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی و جهادی و به دور از هیچ گونه جهت گیری سیاسی در حال فعالیت است.

 

وی بیان داشت: این تشکل خودجوش در ۳۰استان کشور در حال فعالیت می باشند و فعالیت آن در استان خراسان جنوبی نیز  آغاز  شده است.


جنت آبادی اضافه کرد: هدف از ایجاد این تشکل همکاری با ادارات آموزش و پرورش جهت توانمندسازی معلمان جوانی است که وارد بدنه آموزش و پرورش می شوند چرا که معتقدیم هر چه معلمان جامعه ما آموزش بیشتری ببینند قطعاً شاهد بهبود عملکرد آموزشی و پرورشی در مدارس خواهیم بود و به امید خدا برنامه های متنوعی خواهیم داشت.


دبیر جمعیت فرهنگیان جوان خراسان جنوبی گفت: متأسفانه از آن جایی که شیوع بیماری منحوس کرونا همه  دنیا را درگیر کرده و بر فعالیت ها تأثیر گذاشته است تاثیر منفی آن بر روی آموزش بیشتر قابل مشاهده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در این شرایط دانش آموزان در مناطق محرومی داشتیم که به دلیل محرومیت های مختلف از آموزش مطلوب دور ماندند گرچه تلاش های بی نظیر همکارانمان نیز در این زمینه قابل ستایش است.


جنت آبادی افزود: به همین دلیل ما با استعانت از خداوند بر آن شدیم دانش آموزان را در زمینه هایی از قبیل مشاوره و ارسال محتوای آموزشی و درسنامه بی نیاز سازیم. همچنین تدریس جهادی و ارسال درسنامه و محتوای آموزشی برای بیش از 500نفر از دانش آموزان محروم در شهرستان درمیان در برنامه پیش رو داریم.


وی با اشاره به فرمایش  مقام معظم رهبری که " ما زیر بار منت معلمانیم" تأکید کرد:  بر همه سازمان ها و نهاد ها لازم است که با تمام وجود از جامعه معلمان و  آموزش و پرورش حمایت کنند زیرا قطعاً پیشرفت آموزش و پرورش پیشرفت کشور خواهد بود.


دبیر جمعیت فرهنگیان جوان خراسان جنوبی در پایان اظهار داشت: همکاران ما در این شرایط دشوار با از خود گذشتگی های بسیار، تمام وقت و انرژی و زندگی شان را در اختیار دانش آموزان گذاشتند ولی همچنان مظلوم ترین قشر جامعه می باشند.
قطعا همه ی ما باید قدردان این بزرگان‌ باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها