خبرهای داغ:
بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: امروز از شبکه هادیان سیاسی در سپاه و بسیج این انتظار می‌رود که در مسیر بصیرت‌افزایی به نیروهای انقلاب به ویژه در سپاه و بسیج مقتدرانه وارد شوند.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۸۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

هادیان سیاسی در مسیر بصیرت‌افزایی مقتدرانه وارد شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت حکیم فرزانه استاد مطهری (ره) در سپاه ناحیه بهار به جریان انقلاب و ۴۲ ساله شدن انقلاب که به فضل الهی باعث برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی در دنیا شده اشاره کرد و اظهار داشت: این اقتدار ملت سرافراز ایران لرزه در دل دشمنان انداخته است.

وی با اشاره به مسیر تحقق مقتدرانه نظام اسلامی که به فضل الهی همچنان ادامه دارد، گفت:  دشمن در پی کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی است و بصیرت انقلابی مردم و پشتیبانی از ولایت نیز دشمنان را در این هدف ناکام گذاشته است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار راه رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب را در دولت اسلامی، شور انقلابی و جهاد و امیدآفرینی برشمرد و گفت: داشتن تفکر انقلابی و گفتمان انقلاب برای رسیدن به دولت اسلامی و حرکت به سمت ظهور مهم است.

وی پیروزی جنگ اراده‌ها در بین ملت اسلامی را نشان از پیروزی عقیده بر مکر دشمنان دانست و ابراز داشت: جنگ نرم دشمن در تحریف واقعیت‌ها، بازدارندگی و اعتقاد نداشتن به ظرفیت‌های داخل را دنبال می‌کند.

هندی‌ورکانه تصریح کرد: دشمن باید بداند که نیروهای جان بر کف با تفکر انقلابی و شور انقلابی بر همه تحریم‌ها فائق می‌آیند و برای رسیدن به دولت اسلامی و ظهور حضرت حجت(عج) قدم برخواهند داشت.

وی ادامه داد: امروز از شبکه هادیان سیاسی در سپاه و بسیج این انتظار می‌رود که در مسیر بصیرت‌افزایی به نیروهای انقلاب به ویژه در سپاه و بسیج مقتدرانه وارد شوند.

* لزوم افزایش سطح معنوی و آگاهی مردم و تبیین اندیشه اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار نیز در این مراسم به تاثیرگذاری و نقش بسزای هادیان سیاسی اشاره و اظهار کرد: باید با الگوگیری از اساتیدی چون استاد مطهری(ره) در سطح جامعه نقش‌آفرینی و بصیرت‌افزایی صورت گیرد و این خود نیاز به ذوق فرهنگی دارد.

حجت الاسلام محمدولی دارابی تصریح کرد: هادیان و دلسوزان انقلاب باید با حضور در اجتماعات مردمی و آگاهی‌بخشی به‌ویژه در جمع نسل جوان از آرمان‌های والای امام (ره) پاسداری کنند و مالک اشتر گونه و عمار گونه پشت رهبری برای تشکیل دولت اسلامی تلاش کنند.

وی گفت: استاد مطهری ۱۲ سال در پاریس شاگرد امام (ره) بودند و نکات بسیاری را از محضر وی آموختند و بر معنویت ایشان افزوده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ادامه داد: امروز نیز باید با لبیک به امر رهبری و سرمایه‌های انقلاب، هویت اسلامی را در جامعه طنین‌انداز کنیم و در راه خدا قدم برداریم و با افزایش سطح معنوی و آگاهی مردم به تبیین اندیشه اسلامی کمک کنیم.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم از زحمات مسئولان عقیدتی حوزه های مقاومت و هادیان سیاسی توسط فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات