نمکی:

فاز جدیدی از طرح شهید سلیمانی آغاز شد/ در برابر شیوه های منفعت طلبانه ایستادیم

نمکی افزود: امروز فاز جدیدی از طرح شهید سلیمانی را آغاز می کنیم و چند حرکت جدید به مجموعه فعالیت های قبلی اضافه کردیم. در بعد نظارت و قرنطینه افراد مبتلا به ویروس از بسیج کمک خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۱۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست با سردار سلیمانی، ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)، اظهار داشت: تشکر می کنم از دست اندرکاران طرح شهید سلیمانی. قبل عید قرار بود خانه به خانه به دنبال ویروس انگلیسی بگردیم و شعله این آتش را خاموش کنیم.

وی گفت: ما اعلام مخالفت با سفر کردیم و بنا بر این نداشتیم که جمعیت سیال و مواج داشته باشیم اما مورد توجه قرار نگرفت. برای ما کاملا مشخص بود که با گسترش ویروس کرونا مواجه خواهیم شد و خود را برای پذیرایی از بیماران جدید آماده کردیم.

نمکی افزود: ما در برابر شیوه ها منفعت طلبانه و واردات غیر معمول ایستاده ایم. بسیج یک سرمایه ملی است و امروز در یک مرحله ای هستیم که ویروس انگلیسی که در عرض دو هفته توانست اروپا را فلج کند و ما و همکاران مان قول دادیم به مردم که نخواهیم گذاشت مریضی پشت در بیمارستان ها معطل تخت شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: درمان سرپایی را به شکل گسترده شروع کرده و کمیته ترخیص را هم فعال کردیم. نیروهای مسلح و سپاه برای برگزاری بیمارستان های صحرایی آماده بودند که نیاز نشد.

وی افزود: امروز فاز جدیدی از طرح شهید سلیمانی را آغاز می کنیم و چند حرکت جدید به مجموعه فعالیت های قبلی اضافه کردیم. در بعد نظارت و قرنطینه افراد مبتلا به ویروس از بسیج کمک خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: نیروی ستودنی که پیوند ما با بسیج ایجاد کرده است را باید برای هر پدیده نو ظهور استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار