فرمانده انتظامی رشت گفت: مأموران انتظامی بخش کوچصفهان در کمتر از ۲۴ ساعت سه متهم درگیری، نزاع و تیراندازی در یکی از دهستان های این بخش را دستگیر کردند.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۷۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه ایجاد امنیت جامعه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد: یکی از راه‌های پیشرفت و رشد جامعه ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی در کشور بوده و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای تحقق این مهم دریغ نمی‌کند.

وی از وقوع یک‌فقره نزاع دست جمعی در کوچصفهان خبر داد و افزود: مأموران انتظامی بخش کوچصفهان در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و تیراندازی در حوزه استحفاظی، بلافاصله به محل درگیری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره دستگیری سه متهم متهم ۲۸، ۳۷ و ۴۰ در حادثه تیراندازی کوچصفهان بیان کرد: در این تیراندازی فردی ۷۰ ساله به دلیل اصابت گلوله برای مداوا به بیمارستان منتقل شده و همچنین سه متهم ۲۸، ۳۷ و ۴۰ ساله این پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت با هماهنگی قضائی در یکی از دهستان‌های بخش کوچصفهان دستگیر شدند.

حافظی با اعلام علت درگیری و تیراندازی در بخش کوچصفهان گفت: متهمان در تحقیقات پلیس علت درگیری و تیراندازی را اختلافات قبلی با فرد مجروح اعلام کرده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/



ارسال نظرات