چابهار-به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت روز شهادت شهید مطهری (ره) حجت الاسلام بامری مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سپاه چابهار با سرهنگ پوراحمدیان فرمانده این سپاه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۸۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، حجت الاسلام بامری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت استاد مطهری (ره) و همچنین ایام ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع) گفت: مباحث عقیدتی در بالا بردن سطح معنوی کارکنان بسیار موثر است. هر چه بیشتر به مباحث عقیدتی توجه کنیم نتیجه بهتری در ارتقای سطح معنوی کارکنان در سپاه را شاهد خواهیم بود. همانطور مباحث سیاسی نیز در روشنگری مطالب روز اهمیت بسیار بالایی در سپاه دارد.

بامری با اشاره به نقش عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: آن چیزی که نظامیان ما را با دیگر نظامیان کشور‌های دیگر متمایز می‌کند بحث اعتقادی معنوی است.

حجت الاسلام بامری در پایان از همکاری و تعامل بسیارسازنده فرماندهی در اجرای برنامه ها‌ی اعتقادی معنوی تقدیر و تشکر کرد و گفت: پشتیبانی فرماندهی از اجرای برنامه‌های عقیدتی، سیاسی و معنوی کارکنان بسیار حائز اهمیت است. در این رده ما شاهد همکاری بسیار موثر فرماندهی بوده ایم و این جای تقدیر و تشکر دارد. امیدواریم این همکاری‌های سازنده در پیشبرد اهداف سپاه موثر و مفید واقع شود.

گفتنی است در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای از زحمات وتلاش‌های فرمانده سپاه چابهار در راستای اجرای برنامه‌های عقیدتی و سیاسی توسط مسئول حوزه نمایندگی تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات