دیدارمسئولین آموزش و پرورش چابهار با حجت الاسلام بامری در روز معلم

چابهار-به مناسبت روز معلم و شهادت استاد مطهری (ره) مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار همراه با کارکنان این اداره با حجت الاسلام بامری مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۸۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، حجت الاسلام بامری ضمن تبریک روزمعلم گفت: بزرگداشت مقام معلم ارزش نهادن، به جایگاه رفیع قلم و دانش است که خدای سبحان به آن سوگند یاد کرده و ادای احترام به تمام جان‌های عزیزی است که، چون شمع میسوزند تا چراغ حقیقت را برافروزند.

وی ادامه داد: معلمی که به تعبیر حضرت امام راحل (ره) شغل انبیا است، رسالتی بزرگ و الهی به شمار می‌رود؛ که بر دوش آموزش و پرورش است. زیرا همچنان که پروردگار متعال، آفریننده و پرورش دهنده عالمیان است. معلمان نیز علم و دانش را به شاگردان یاد داده و زمینه لازم را برای رسیدن به قله‌های کمال و معنویت فراهم می‌آورند.

بامری در پایان افزود: امید است که معلمان عزیز در مسیر هدایت و سعادت موفق و پیروز باشند و آحاد جامعه اسلامی خصوصاً مسئولان امر قدردان تلاش‌های این باغبان‌های بوستان علم و معرفت باشند.

گفتنی است در پایان با اهدای هدیه‌ای از حجت الاسلام بامری مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات