طلاب بسیجی استان خراسان رضوی در پاسخ به کمک رئیس جمهور به طلاب بیانیه‌ بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۱۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ متن بیانیه به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم

این بار ظرف حلوای طماعان برای رهپویان مکتب جعفری ارسال شد، ولی پاسخ این منادیان، با تاسی به پیشوای عدالت پیشگان امیرالمومنان علی علیه السلام دست رد به سینه‌ی آنان است که می‌خواهند از راه دین مردم را بفریبند وبه همین منظور نکاتی قابل تذکر وتوجه است:

۱-از مسئولان دلسوز نظام از جمله مجلس انقلابی و قوه قضائیه‌ ولایتمدار خواستاریم که با ظرافت ودقت اهداف این حرکت مزدورانه را بررسی نموده و با عوامل آن برخورد نمایند تا مشخص شود منبع این پول‌ها کجاست؟

۲- از مدیران ومسئولین حوزه‌های علمیه شدیدا گلایه مندیم و تقاضا داریم که برخورد لازم را در راستای دفاع از حیثیت و آبروی هزار ساله حوزه‌های علمیه انجام دهند.

۳- از طلاب عزیز که در این شرایط بد اقتصادی بخاطر بی تدبیری و بی کفایتی مدیران اجرایی همانند عموم مردم زجرکشیده صورت را با سیلی سرخ نگه داشته اند می‌خواهیم همچنان با مردم همدردی نموده و عطای مکاران را به لقایشان ببخشند.

در پایان ما طلاب بسیجی ضمن هشدار به این دسیسه چینان و مکاران، نمی‌گذاریم اموال حرامی که از بازی کردن با ارز و بورس و واردات نابجا و... کسب شده است سفره هایمان را آلوده نموده و از حیثیت طلاب و مبلغان دین برای باند بازی و تبلیغات انتخابی سوء استفاده شود و همچون سدی پولادین در برابر توطئه‌های سود جویان خواهیم ایستاد.

جمعی از طلاب وروحانیون بسیجی استان خراسان رضوی
ارسال نظرات
پر بیننده ها