خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

شهید مطهری الگوی ماندگار معلمان است

امام جمعه سرپل‌ذهاب از شهید مطهری به عنوان اسوه و الگویی ماندگار برای معلمان یاد کرد و گفت: اساتید و معلمان در تربیت صحیح دانش‌آموزان، تولید علم و تقویت فرهنگ نقش به سزایی دارند.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۴۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» روز یکشنبه در دیدار با رییس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب افزود: شهید مطهری را باید از نو شناخت و بنابر نیازهای امروز جامعه از نو، پای درس هایش نشست.

وی اظهار داشت: شهید مطهری یک چهره یا نام ماندگار در قاب تاریخ و عرصه فرهنگ، اندیشه و سیاست ورزی است که می توان از سرچشمه رسالت وی عبرت گرفت و راه روشن و تعالی را طی کرد.

رییس آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز در این دیدار گفت: مجموعه آموزش و پرورش برای تداوم یادگیری در این شرایط سخت با جان و دل پای کار ایستاده اند و روند آموزش دانش آموزان را با حداقل ترین امکانات رها نکرده اند.

«علی رضایی‌پور» افزود: دانش آموزان آینده سازان این نظام و ادامه دهنده راه اسلام هستند و روند آموزش و کیفیت یادگیری آنان از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند نسل به نسل تاثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: برنامه های متنوعی برای هفته معلم در شهرستان سرپل ذهاب تدوین شده که مهمترین برنامه و اقدام، تبیین اندیشه های نورانی و مؤثر استاد مطهری در بین دانش آموزان و همکاران فرهنگی است.

ارسال نظرات