فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد:
سردار اکبری گفت: درقالب طرح شهید سلیمانی تاکنون یک هزار و 200 تیم نظارتی، مراقبتی، رصد و پیگیری در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۶۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  جلسه ویدئو کنفرانس قرارگاه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت  "مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور" با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، سردارغلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، روسا و معاونین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) و مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این جلسه گفت:‌بسیجیان چهارمحال و بختیاری با حضور موثر در طرح سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و الگوگیری از روحیه جهادی این شهید والامقام وارد کارزار کرونا شدند و با پشتیبانی و حمایت همه جانبه از کادر درمان و مراقبت از بیماران مبتلا در خط مقدم مقابله با کرونا پیشتازی می‌کنند.

سردار علی محمد اکبری افزود: مرحله اول  طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با موفقیت های زیادی روبه رو بوده است.

وی با اشاره به اینکه در  طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بین سپاه و علوم پزشکی تفاهم نامه ای بسته شده است، تصریح کرد: برای مقابله با ویروس کرونا از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

سردار اکبری با بیان اینکه متاسفانه به دلیل عدم رعایت قرنطینه خانگی این بیماری گسترش پیدا کرد،  افزود: به کمک بهداشت و درمان افرادی که در طرح پیش بینی شده است واکسینه می شوند و برای کنترل قرنطینه نیز سپاه و بسیج ورود پیدا می کنند.

وی  از مردم استان چهارمحال و بختیاری خواست که همچون گذشته همکاری لازم را با مراکز بهداشتی و درمانی داشته باشند و گفت: بسیجیان ما با قوت تمام مرحله بعدی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را شروع می کنند.

سردار اکبری افزود:  در قالب این طرح از ابتدا تا کنون یک هزار و 200 تیم نظارتی، مراقبتی، رصد و پیگیری در استان چهارمحال و بختیاری  تشکیل شده که در طی مراحل بعد تقویت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا پایان این ویروس منحوس ادامه دارد، گفت: تا پایان شهریورماه مرحله پنجم این طرح به پایان می رسد و با قوت تمام وارد فازهای بعدی می شویم.

سردار اکبری در پایان خاطر نشان کرد: این طرح معایب و نواقصی هم داشت که در مراحل بعدی تمام آن ها برطرف می شود و بسیجیان ما با تقویت تمام پا به پای کادر درمان پیش می روند.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن تشریح دستاوردهای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مدیریت و  کنترل اپیدمی کووید 19، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد، حسینیه ها و پایگاه های ورزشی و فرهنگی برای واکسیناسیون گروه های هدف تاکید شد.

ارسال نظرات