خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بهار خبر داد

برگزاری طرح شهید «سلیمانی» در شهر صالح‌آباد

بهار-فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بهار از برگزاری طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در سطح شهر صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۶۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

برگزاری طرح شهید «سلیمانی» در شهر صالح‌آبادعلیرضا عقیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به نظارت و بازرسی داوطلبان سفیران سلامت از ادارات و اصناف در سطح شهر صالح آباد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار داشت: طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در سطح شهر صالح آباد شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی»، داوطلبان بسیجی با همکاری اداره بهداشت در سطح شهر و روستا، از معابر و اصناف و ادارات سرکشی می‌کنند.

فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بهار عنوان کرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ بازدید از اصناف و ادارات در قالب پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و رعایت بهداشت اجتماعی صورت گرفته است و در صورت همکاری نکردن اصناف موارد تخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: در راستای حمایت از همشهریان، کمک‌های معیشتی در قالب مواد غذایی و بسته‌های ضدعفونی کننده و بهداشتی برای خانواده‌هایی که مبتلا به کرونا دارند ارائه می‌شود و تاکنون ۵۰۰ خانواده کمک‌های معیشتی دریافت کرده‌اند.

عقیقی از فعالیت تیم‌های مراقبت و بازرسی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، از خواربارفروشان روستاهای بهادربیگ، قشلاق و بابا علی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیجیان تا پایان ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا در این عرصه فعالیت‌های جهادی خود را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار