سرهنگ مرتضی عبداللهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۷۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان ضمن تبریک هفته معلم با انتشار پیامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند گفت: سپاه پیشرفت نیز نیروهای جوانانی هستند که در آموزش و پرورش مشغول تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه افسران این سپاه نیز معلمان هستند که باید دانش آموزان را تعلیم دهند افزود: معلمان با تربیت درست دانش آموزان می توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سوی پیشرفت سوق دهند.
سرهنگ عبداللهی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری سه دسته اصلی را در زمینه پیشرفت کشور مورد اهمیت میدانند ادامه داد: دسته اول معلمان هستند که باید تلاش ویژه کنند تا جایگاه خود را حفظ کنند.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه دسته دوم مجموعه آموزش و پرورش است که باید جایگاه معلمان را به خوبی نشان دهد تا صدمه ای به این جایگاه وارد نشود تصریح کرد: دسته سوم بحث تبلیغات است که باید جایگاه معلمان را به صورت خاص به همه نمایش دهد.
وی با بیان اینکه امروزه معلمان باید انسان های شایسته تربیت و تحویل جامعه دهند گفت: وظیفه سنگینی بر دوش معلمان واگذار شده است و باید نیروهای مومن، انقلابی، جهادی و ... را تربیت کنند تا در مسیر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان در پایان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا معلمان نیز مانند تیم های پزشکی و جهادی خوش درخشیدند بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و آموزش های برخط، معلمان نگذاشتند در تحصیل دانش آموزان لطمه ای وارد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها