معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:

اجرای طرح شهید سلیمانی در سمنان ادامه دارد

سرهنگ علی خالقیان از ادامه و تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۷۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان گفت: ایجاد تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی بر روند فعالیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی، توزیع بسته‌های معیشتی و بیماریابی فعال از جمله اقدمات سپاه و بسیج در این طرح برای مقابله با کرونا بود.
وی افزود: به منظور تشدید اجرای این طرح شمار بسیجیان مجری طرح شهید سلیمانی به ۱۰ هزار نفر افزایش یافته و تا کاهش شیوع کرونا در استان این طرح ادامه دارد.
سرهنگ خالقیان با بیان اینکه استان سمنان در مقابله با کرونا خوب عمل کرده و در طرح شهید سلیمانی نیز خوش درخشیده است بیان کرد: رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها باید با شدت بیشتری افزایش یابد تا شاهد گسترش و رشد بیماری و افزایش مشکلات در این حوزه نباشیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در ادامه با بیان اینکه باید تمامی دستگاه های اجرایی در راستای مقابله با ویروس کرونا پای کار باشند گفت: 165 تیم مراقبتی در استان سمنان تشکیل شد که عمده کار این افراد مراجعه به منازل و بیماریابی و تهیه سبد معیشتی برای بیمران و محرومان است.
وی با اشاره به اینکه باید در راستای تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی تمام ظرفیت ها با همدلی و همکاری بین دستگاهی به کارگیری شود افزود: چهار نقاهتگاه ویژه بهبودیافتگان کرونایی در استان سمنان ایجاد شده است.
سرهنگ خالقیان تصریح کرد: قبل از اجرای طرح شهید سلیمانی تعداد بستری های ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بسیار زیاد بود اما با اجرای این طرح آمار مرگ و میر و بستری ها در استان بسیار کاهش یافت.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان تا پایان کرونا در کنار مردم خواهند بود افزود: در استان همراهی خوبی بین مردم و مسئولان وجود دارد و در طرح شهید سلیمانی که به صورت محله‌محور اجرا می شود مردم همراهی بسیار خوبی داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار