خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش:

شهید مطهری در طهارت روح، قوت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود

تبریز- فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا با تبریک هفته معلم گفت: استاد مطهری به تعبیر امام راحل در طهارت روح، قوت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود و عمر شریف و ارزنده خود را در راه اهداف اسلام صرف کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۰۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی هفته معلم  در آیینی  بمناسبت روز معلم و تجلیل از پدران سربازانی که  معلم  هستند، بیان کرد: جای بسی افتخار است که سالروز شهادت استاد  شهيد مرتضي مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده،  شهیدی که به تعبیر حضرت امام در طهارت روح، قوت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود وعمر شریف و ارزنده  خود را در راه اهداف اسلام صرف کرد.
وی با اشاره  به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند؛ «آنقدر که این شغل شریف است، مسئولیت آن هم بزرگ است. شغل انسان سازی است. معلم انسان درست می‌کند، همان شغل انبیا است» افزود: بی‌تردید مقام معلم یکی از شئون الهی است که خداوند متعال، از وجود خود این شأن عظیم را در وجود انبیای الهی و اولیای پاک خود نهاده است و چه بسیار انسان‌هایی که با پذیرش مسئولیتي خطیر، قدم در این مسیر الهی گذاشته‌اند و خود الگوی صداقت و انسانیت هستند و همواره در طول تاریخ تشنگان معرفت و دانش را سیراب می‌کنند.
امیر شفیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری روز معلم را به تمام اساتید و معلمان ایران اسلامی که در عرصه تعلیم و تربیت با جان و دل همت داشته و دارند تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منان بهترین‌ها را برای این عزیزان مسئلت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار