مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه لرگان گفت:

شب های قدر فرصتی برای توبه و بخشش گناهان است

حجت الاسلام رشیدی گفت: شهادت حضرت علی(علیه السلام) در شب‌های قدر نشان از وجود رابطه عميق شبهای قدر با ولايت دارد.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۱۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی رشیدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان به مناسبت فرا رسیدن ایام لیالی القدر و شهادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) گفت: شب های قدر بهترین فرصت برای ارتباط و توبه به درگاه خدا است.

وی افزود: این شب ها فرصتی برای توبه و بخشش گناهان است و نباید از این فرصت به وجود آمده غفلت کنیم.

حجت الاسلام رشیدی تصریح کرد: باید از تمامی لحظات، ساعات و دقایق این شب‌ها بهره برد و مؤمنین باید این شب‌ها را قدر بدانند و برای رفع ویروس منحوس کرونا از کشور و جوامع اسلامی و جهان دست به دعا بردارند.

وی اظهار داشت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به الگوهای شایسته و الهی دارد. شب‌های قدر فرصت ارزشمندی برای انس با حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) و تقویت معرفت و عشق نسبت به این الگوی بزرگ انسانی است.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان بیان داشت: شهادت حضرت علی(علیه السلام) در شب‌های قدر نشان از وجود رابطه عميق شبهای قدر با ولايت دارد.

حجت الاسلام رشیدی در پایان تاکید کرد: به علت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم احیا مانند سال‌های قبل برقرار نمی‌باشدبه همین جهت مردم عزیزی که امکان حضور در این مراسم را ندارند، اعمال شب قدر که در مفاتیح الجنان بیان شده را در منزل به جا بیاورند. استغفار و دعا و نماز و صلوات بر محمد و آل محمد و خواندن دعای جوشن کبیر در این شب‌های مبارک از بهترین اعمال خیر است و شایسته است مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار