خبرهای داغ:

میدان‌داری علی یاوران در شاهرود/ بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

شاهرود_در راستای پویش علی یاوران و به همت هیأت میاندار خدمت شاهرود، ۶۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۳۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
میدان‌داری علی یاوران در شاهرود/ بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی توزیع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت خیران و نیکوکاران و در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، ۶۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان شاهرود توزیع شد.
مدیر هیأت میاندار خدمت شاهرود در حاشیه توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان اظهار کرد: این بسته‌ها شامل برنج ایرانی، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، پنیر، سویا، مرغ، قند و شکر، حبوبات، خرما و ... به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.
کمیل قندهاری با بیان اینکه علاوه بر این، هر شب بیش از ۳۰۰ وعده سحری تهیه و توزیع می‌شود، افزود: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه ناحیه شاهرود و جامعه ایمانی مشعر شهرستان، این وعده‌های سحری طبخ و بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.
دبیر جامعه ایمانی مشعر استان سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در شب میلاد کریم اهل‌بیت (ع) نیز وعده افطاری تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شده است و برای شب‌های قدر نیز این روند ادامه دارد.
قندهاری تصریح کرد: تاکنون به مدد الهی و کمک خیران بیش از پنج هزار وعده افطاری و سحری توسط پویش علی یاوران و هیأت میاندار خدمت شاهرود طبخ و توزیع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها