خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی قرآنی نیمه ماه در شاهرود

مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه شهرستان شاهرود از برگزاری ویژه برنامه فرهنگی قرآنی با عنوان نیمه ماه در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۴۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
برگزاری ویژه برنامه فرهنگی قرآنی نیمه ماه در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید آقایان اظهار کرد: ویژه برنامه فرهنگی قرآنی نیمه ماه به همت انجمن قرآن و عترت این اداره و با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت ترنم آیه‌های انتظار با محوریت ترویج سیره‌ی ائمه‌ی اطهار (ع)، تدبر در نهج البلاغه و توسعه سبک زندگی اسلامی اجرا شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری این ویژه برنامه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در محل دفتر امام جمعه جهت انتشار در بستر فضای مجازی ضبط شده است.
مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه شهرستان شاهرود با اشاره به طرح مسابقه در ویژه برنامه فرهنگی قرآنی نیمه ماه بیان کرد: حجت الاسلام محمدتقی محمدی، مدرس حوزه و دانشگاه ضمن تفسیر حکمت‌هایی از نهج البلاغه، سوالاتی را نیز مطرح کرد.
آقایان گفت: علاقه‌مندان جهت مشاهده برنامه و دریافت سوالات مسابقه می‌توانند از طریق https://aparat.com/v/PpfED اقدام کنند
وی در پایان با اشاره به اعلام اسامی برگزیدگان همزمان با عید فطر افزود: شرکت در این مسابقه پیامکی تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری با ارسال پاسخنامه همراه با ذکر نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۱۰۲۰۷۰۴۱۸ امکان پذیر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها