سرلشکر موسوی:

نیروی زمینی ارتش از مهمترین محور‌های «ضد کواد» در کشور است

فرمانده کل ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش از مهمترین محور‌های ضد کواد در کشور است و انواع و اقسام پهپاد‌ها در درون ارتش ساخته و به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۱۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست هم‌افزایی با مشاوران جوان ارتش با تأکید بر اینکه شما دانشجویان، دانش‌آموزان و هنرآموزان عزیز به نمایندگی از جوانان آینده‌ساز ارتش جمهوری اسلامی ایران و به‌عنوان جوان‌ترین مشاوران فرمانده ارتش در این نشست حضور دارید، اظهار داشت: شما هم از نظر سنی و هم از نظر شغلی قدم اول در ارتش هستید و من هم قدم آخر؛ از مدت‌ها قبل دغدغه برگزاری این جلسه را داشتم که نقطه شروع و پایان را جمع و ارتباط مستقیمی بین این دو نقطه برقرار کنم.
 
نیروی زمینی ارتش از مهمترین محور‌های «ضد کواد» در کشور است
وی با تشریح بخشی از دستاورد‌های دفاعی و تجهیزاتی ارتش گفت: در حوزه پهپاد در اوج تحریم‌های دو سال اخیر، اتفاقات قابل توجهی به دست جوانان ارتش رقم خورده است. امروز نیروی زمینی ارتش از مهمترین محور‌های ضد کواد در کشور است و انواع و اقسام پهپاد‌ها در درون ارتش ساخته و به کار گرفته می‌شود که به نظرم برای آشنایی دانشجویان و دانش‌آموزان ارتش خوب است به نحوی برنامه‌ریزی شود از نزدیک گوشه‌ای از این اقتدار و توان برای آن‌ها به نمایش گذاشته شود.

سرلشکر موسوی ادامه داد: در سایر حوزه‌های تجهیزاتی از جمله ساخت انواع شناور‌های سطحی و زیرسطحی، پروازی، پدافندی و زمینی هم اقدامات بسیار مبارک و تأثیرگذاری در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان، تخصص، تعهد و خلاقیت جوانان ارتشی رخ داده است که جای شکر به درگاه خداوند متعال دارد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ چیز نباید امیدواری و نشاط و شور و شوق شما را کم کند، افزود: اگر مشکلات و چالش‌ها نبود، تفکر مدیریت جهادی شکل نمی‌گرفت. این تفکر ایجاد شده است تا بگوید؛ کسانی که صاحب ایده و آرمان هستند، می‌توانند تغییر ایجاد کنند. تلاش و کوشش همراه با دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مفهومش می‌شود جهاد؛ وگرنه در حد همان تلاش و کوشش که البته آن هم ارزشمند است، باقی می‌ماند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه روحیه‌ها و انگیزه‌های خلاقانه است که می‌تواند ارتش را جهشی حرکت دهد و کار را جهادی و انقلابی پیش ببرد، خاطرنشان کرد: بدون تردید آینده حتماً بهتر از الان خواهد بود؛ بنابراین بدون توجه به فضاسازی دشمنان، با امید به خداوند و با ارتقاء بصیرت دینی و معنوی خود، مسیر سربلندی و اعتلای نام و پرچم جمهوری اسلامی ایران را ادامه دهید و به‌عنوان الگوی تمام دستگاه‌های کشوری در این راه با اقتدار قدم بردارید و بدانید دست خداوند متعال با شماست، دعای امام زمان و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری هم شما را همراهی می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار