خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدي امام جمعه طبس

سلیمانی مرد میدان مقاومت و دیپلماسی بود

حجت الاسلام محمدي امام جمعه طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج گفت: امروز آنچه نظام جمهوري اسلامي در آن به موفقيت دست يافته در ميدان عمل بوده و اين سردار سليماني بودکه توانست نظام سلطه را به خاک مذلت بنشاند
کد خبر: ۹۳۳۸۹۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت: امروز آنچه نظام جمهوری اسلامی در آن به موفقیت دست یافته، در میدان عمل بوده است و اگر از سردار سلیمانی به عنوان قهرمان ملی و جهانی یاد می‌شود، به خاطر آن بود که او مرد میدان عمل بود و توانست نظام سلطه را به خاک مذلت بنشاند.

او افزود: امروز تمام پیروزی‌های کشور و منطقه در جبهه مقاومت همانند افول قدرت آمریکا و شکستن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتیجه میدان عمل بودن سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام محمدی تأکید کرد: پیروزی‌های ایران در میدان سیاسی و مذاکرات بین المللی به برکت میدان مقاومت بود که سردار سلیمانی توانست اقتدار نظام را بالا ببرد و اگر موفقیتی هم حاصل شد نتیجه این اقتدار بود.

امام جمعه طبس تصریح کرد: سردار سلیمانی مرد میدان عمل بود و هم میدان دیپلماسی؛ او کسی بود که در سفر به روسیه، پوتین قدرتمند را پای مبارزه با داعشی‌ها آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها