خبرهای داغ:
‍ جانشین سپاه بوکان:

شهید مطهری یکی از دانشمندان برجسته معاصر است

جانشین سپاه بوکان گفت: شهید مطهری یکی از دانشمندان برجسته در دنیای معاصر است.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۰۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار قاسم کرم زاده امروز در آئین نواختن زنگ سپاس که در بوکان برگزار شد، اظهار کرد: سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری روز ارج گذاشتن به مقامی است که در بسیاری از زمینه‌ها صاحب نظر بودند.

وی افزود: شهید مطهری یکی از بزرگان علم و دانش معاصر کشور بودند و نقش بی بدیلی در احیاء فرهنگ اسلامی داشتند.

کرم زاده ادامه داد: پیشرفت جهان در همه زمینه ها مدیون فداکاری مقام معلم است و این مهم در کشور عزیز ما نیز به خوبی مشهود است، معلمانی که با تمام وجود در حال علم آموزی به جامعه هستند.

در ادامه نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین ضمن تبریک به مناسبت روز معلم، عنوان کرد: امیدواریم در این ایام پربرکت که با شب های قدر و ضربت خوردن مولای متقیان مصادف است، عبادات همه مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

انور حبیب زاده عنوان کرد: به واقع روز معلم، روز ایثار و جانفشانی ها است، کسانی که در تلاش هستند تا دانش و علم را در جامعه گسترش دهند و در این راه با همه توان اهتمام می‌کنند.

نماینده مردم بوکان در مجلس تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات کشور کرونا است، که جدای از حوزه های دیگر تدریس و یادگیری را در سطح جامعه نیز دچار مشکل کرده است، هر چند در این روزهای سخت نیز معلمان با تمام وجود در حال تلاش برای ادامه آموزش هستند.

وی گفت: مشکل مهم دیگری که امروزه در سطح کشور سبب ناراحتی مردم شده مسئله تحریم های ظالمانه استکبار علیه ملت ایران است، که بی تردید حوزه آموزش و پرورش و در کل دانش کشور را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

حبیب زاده در بخش دیگری به مسئله انتخابات اشاره کرد و افزود: دو رویداد بسیار مهمی همچون انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم، بنابراین فرهنگیان برای برگزاری انتخابات پرشور باید با همه توان تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار