شیخ زاده : پاسداری ما در کسوت سبز افتخارآمیز پاسداری باید منجر به تعجیل در ظهور شود؛ تحلیه زمانی در انسان انجام می‌شود که تخلیه اذهان از اعتقادات غلط صورت گیرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۱۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت السلام شیخ زاده در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مرکزی یزد که به همت معاونت عقیدتی سیاسی ناحیه مرکزی یزد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد، خاطره ومقام شامخ شهدای عقیدتی سیاسی به ویژه علامه شهید مطهری (ره) گفت: اگر در قلب ما بدی‌هایی مانند حسادت، تکبر و.. است باید عمل به ضد داشته باشیم؛ نیکی کردن به کسی که مورد حسادت ما است وعمل متواضعانه در مقابل کسی که به آن تکبر ورزیدیم از بهترین راهکار‌های مبارزه با رذائل اخلاقی است ودر واقع هفته عقیدتی سیاسی، شروع ومبدا این حرکت عظیم است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت تثبیت اعمال وحسنات افزود: آسیب‌ها را باید شناسایی وترمیم نمود؛ علاوه بر کسب حسنات ونیکی ها، تلاش در جهت تثبیت و حفظ آن‌ها بسیار مهم ومحوری است؛ در شب‌های قدر اگر می‌خواهیم حقیقت نورانی را درک کنیم باید ظرف وجودی خود که ظرف عقاید است را درست کنیم وگرنه نمی‌توانیم کسب فیض کنیم واولین عامل برای رفع رذائل اخلاقی وزدودن زنگار‌های قلب، استغفار در دل شب است.
وی در پایان اذعان داشت: عقیدتی یعنی ریشه کن ساختن رذائل اخلاقی وتلاش در جهت تعالی معنوی است؛ بهترین فرصت، ماه مبارک رمضان است؛ قرائت زیاد قرآن در این ماه باعث تسهیل امورات زندگی ما می‌شود.
ارسال نظرات