خبرهای داغ:

برای ترویج اندیشه های شهید مطهری باید گام برداشت

مدیر تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: ترویج اندیشه های شهید مطهری، تقویت معرفت دینی جامعه را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۴۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام یاسر آقامحمدی امروز در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ترتیب یافته بود، اظهار کرد: این ایام زمینه را برای ترویج اندیشه های ناب استاد مطهری فراهم می کند؛ هرچه جامعه بیشتر با آثار ایشان آشنا شود یک معرفت عمیق دینی نسبت به مبانی دین مبین اسلام پیدا می کند.

وی شهید مرتضی مطهری را نمونه برجسته از بزرگمردان تاریخ انقلاب دانست و افزود: استاد مطهری لحظه‌ای در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص)، همدلی و همراهی امام راحل(ره) غفلت نكرد و تا آخرين نفس با زبان و قلم خويش پاسدار و نگهبان ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی بود ‌و با مجاهدت‌ها و مبارزات انقلابی خود در ياد و خاطره ملت شهيدپرور ايران اسلامی جاودانه شد.

آقامحمدی با بیان اینکه شهید مطهری با پيوند عميق به قرآن كريم و عشق به ائمه اطهار(ع) خدمتگزار راستين انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: ایشان با تفكر الهی و عمل خاضعانه همواره در مسير تحكيم بنيان انقلاب اسلامی و تبيين انديشه بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران قدم گذاشت.

این مسئول شهيد مطهری را يكی از موفق‌ترين و پيش‌روترين متفكران اسلامی در دوران معاصر دانست و اضافه کرد: ایشان با تكيه بر احكام مترقی دين مبين اسلام، به عنوان يكی از مطرح‌ترين تئوريسين‌های انقلاب اسلامی مطرح شد و مردانه و جانانه در خط مقدم تقابل با تهاجم فرهنگی غرب ايستاد، تا انقلاب اسلامی ايران از شر فتنه‌ها و توطئه‌های منافقين در امان بماند.

وی با بیان اینکه شهيد مطهری با انديشه الهی و مطهر خود منافقان كوردل، مناديان اسلام آمريكایی، راهزنان دين و انديشه را رسوا کرد، گفت: شهید مطهری در اقدامی ناجوانمردانه در دوازدهم ارديبهشت‌ماه سال ۱۳۵۸ ترور شد و با اهدای خون پاکش دين خويش را به ملت انقلابی ايران و ميهن اسلامی ادا کرد.

مدیر تبلیغات اسلامی مهاباد ادامه داد: منافقان مزدور استاد مطهری را به شهادت رساندند تا به زعم خود ضربه‌ای بر پيكره جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی وارد سازند؛ غافل از اینکه نام پاک و انديشه مطهر این عالم ربانی و دانشمند بزرگ عصر حذف ناشدنی‌ است.

وی با اشاره به گذشت ۴۱ سال از شهادت شهید مطهری، یادآور شد: آثار مكتوب استاد مطهری همچنان تبيين‌كننده معارف دينی و برملاكننده خط نفاق است؛ این در حالی است که منافقان خودفروخته با ترور و به شهادت رساندن فرزندان غيور و محبوب مردم آزاده ايران، راه را اشتباه رفته و تنها حماقت، نادانی و ماهيت انديشه‌ستيزانه خود را به نمايش گذاشته اند.

این مسئول با بیان اینکه شهيد مطهری با هدايت‌گری و راهنمایی های خويش نقش مهمی را در احيای تفكر دينی منطبق با نياز روز جامعه ايفا کرده است، گفت: این دانشمند فرزانه و مجاهد نستوه همواره الگوی معلم انقلابی و در خط ولايت ايران اسلامی بوده و خواهد ماند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار