نیکشهر-جمعی از پایوران سپاه و امام جمعه شهرستان نیکشهر از رئیس آموزش و پرورش شهرستان بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۵۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم جمعی از پایوران سپاه و بسیج به همراه امام جمعه  شهرستان نیکشهر با خانم باور، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار علی اکبرصفوی؛  ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم گفت: شهیدمطهری  چه در بعدسیاسی و اجتماعی و چه در بعد اسلامی و اخلاقی حق بسیاری برکشور و اسلام دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهری با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در فضیلت شهید مطهری افزود: فضیلت شهیدمطهری واقعا در طول سال‌ها هم قابل بیان کردن به شکلی که حقش اداشود، نیست، ملت ما باید از مطهری بخواند و بشنود چرا که ایشان معلمی بی بدیل و مجاهدی فی سبیل الله بود.
 
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه شهرستان ضمن عرض تبریک روز معلم به تمامی معلمان زحمتکش جامعه گفت: نقش معلمان در عرصه‌های مختلف آموزشی و پرورشی و رشد وتوسعه جامعه ازکسی پوشیده نیست چراکه تربیت درست این آینده سازان و جوانانی متخصص، دانا ومدیر، مرهون تلاش‌های شبانه روزی این قشرزحمتکش هستند.

در پایان از سرکارخانم باور رئیس آموزش و پرورش شهرستان توسط سرهنگ صفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات