خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

اگر بشریت به گرد ولایت جمع می شدند آتش جهنم به وجود نمی آمد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: اگر بشریت به گرد عل (ع) جمع می شدند و لایت علی (ع) را قبول می کردند آتش جهنم به وجود نمی آمد.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۸۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در جمع فرماندهان پایگاه های و هادیان حوزه نجف، مشکل اصلی جوامع بشری را عدم معرفت و شناخت جایگاه امامت و ولایت دانست و گفت: مشکلی که امروز در جامعه وجود دارد و نشناختن جایگاه امامت و ولایت است.

وی ادامه داد: اگر بشر با تمام وجود و سلولهای بدنش امام خود را می شناخت مگر امام علی(ع) خانه نشین می شد مگر امام حسین به قتلگاه می رفت مگر ائمه معصومین مصدوم می شدند.

حجت الاسلام برزگر با بیان اینکه دشمن این همه عملیات های روانی و هجمه های مختلف را به راه می اندازند تا انسان از امام خود غافل شود، افزود: همه مشکلات جوامع به خاطر این است که مردم امام و ولایت خود را را سوری می شناسند

حجت الاسلام برزگر امیر المومنین را یک انسان کامل معرفی و بیان کرد: انسان کامل باید در سه بعد بعد سیاسی، عبادی و اعتقادی باید عالی باشد که امام علی(ع) در بعد عبادی، تا صبح عبادت می کرد و در بعد اجتماعی به یتیمان و بینوایان کمک می کرد و در بعد سیاسی مثل پروانه به دور پیامبر می گشت و در همه جنگ ها حضور داشت و سخت ترین شرایط جنگ ها را قبول می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود گفت: از اول اسلام تا به امروز شیعه با این اندازه از جایگاه ویژهای برخوردار نبود و این جایگاه و عزت تشیع به خاطر وجود ولایت در جامعه اسلامی و ولایت و ولایتمداری شیعیان است.

حجت اسلام برزگر آخر سخنان خود به حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: بیش ترین قدرت در همه عرصه های مختلف حضور پر رنگ مردم در صحنه هاست.

وی عنوان کرد: دشمنان خارجی و داخلی به دنبال کم رنگ کردن انتخابات و حضور کم رنگ مردم در پای صندوق های رای گیری است و کمپینگ عدم شرکت در انتخابات را راه انداخته اند.

حجت الاسلام برزگر در پایان مشارکت بالا و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را بسیار مهم دانست و بیان داشت: از اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان درصدد القا ناکارآمدی نظام است تا حضور مردو در انتخابات را کم رنگ کند

وی انتخابات پیش رو را در عرصه‌های بین المللی و جهانی برای ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: باید یک مدیر و دولت انقلابی کار آمد پای کار بیاید وبه ولایت اعتقاد داشته باشد تا حلال مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام برزگر گفت: هریک از ما باید سفیر جمهوری اسلامی ایران و شهدا و ولایت باشیم و مردم را به پای صندوق های رای دعوت کنیم تا دشمنان اسلام و انقلاب ناکام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار