خبرهای داغ:
سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)و حجت السلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) بمناسبت هفته معلم و شهادت آیت الله مطهری با رئیس آموزش و پرورش استان اصفهان و معلمان دیدار کردند
کد خبر: ۹۳۳۹۰۹۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)و حجت السلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) بمناسبت هفته معلم و شهادت آیت الله مطهری با رئیس آموزش و پرورش استان اصفهان و معلمان دیدار کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)، ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت زحمات این بزرگواران در عرصه علم و دانش را گرامی داشت و افزود تلاش های خالصانه و بی وقفه مخصوصا در ایام کرونا  که بسیار خوش درخشیدند.

حجت السلام صادقی در ادامه افزود ،مقام معلم بسیار والا و که دارای مقام ربوبی است ، اول معلم عالم خداوند متعال است وَعَلَّمَ آدَمَ الْأَسْمَاءَ ، پیامبر اکرم (ص) نیز می فرمایند خداوند متعال من را معلم مبعوث کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) افزود شان معلمین ما شآن پیامبر اسلام است و حضرت علی (ع) می فرمایند هرکس به من یک کلمه بیاموزد و آموزش دهد من را بنده خود کرده است و خداوند متعال این مقام ربوبی خود را واگذار  معلمین و جهادگران عرصه علم کرده است.

سردار مجتبی فدا نیز در پایان افزود، معلمان عزیز با وجود ویروس منحوس کرونا به هیچ وجه تحصیل و آموزش را رها نکرده و حتی بصورت مجازی اقدام به تدریس کردند ، معلمین و اساتید در کمک مومنانه و تهیه بسته های معیشتی ، بهداشتی و لوازم التحریر اقدامات بسیار انجام دادند.

ارسال نظرات