فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت:

توزیع 57 بسته غذایی و معیشتی میان کارگران شهرداری سراوان

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر 57 بسته غذایی و معیشتی میان کارگران شهرداری سراوان و محمدی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۰۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
احمد مالدار در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمند برای انجام فعالیت‌های خدا پسندانه است که می‌توان با دستگیری اقشار نیازمندان و کم برخوردار جامعه توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کرد.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان افزود: ماه رمضان امسال با وجود شیوع ویروس کرونا در حال سپری شدن است که بسیاری از مشاغل و کسب و کار‌ها را تحت الشعاع قرار داده است.

این مقام مسئول بیان کرد: کارگران از جمله اقشار نیازمند جامعه و کم درآمد به شمار می‌روند که کووید ۱۹ معیشت و اقتصاد آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده که از این بابت در رنج هستند.

مالدار خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تصمیم بر آن شد که از شماری از کارگران شهرداری سراوان و محمدی تجلیل شود که طبق مراسم برگزار شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۴۰ بسته غذایی میان کارگران شهرداری سراوان، ۱۷ بسته معیشتی و ۱۴۰ پرس غذای گرم میان کارگران شهرداری محمدی توزیع شد.

وی گفت: همچنین به منظور ارج نهادن جایگاه معلم و روز شورا تعدادی از معلمین و اعضای شورای شهر محمدی مورد تجلیل قرار گرفتند. فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: کمک‌های مردمی، خیرین و همکاری شهروندان سراوانی در رزمایش کمک مومنانه، همدلی و مواسات جلوه‌ای دیگر از جامعه اسلامی و وحدت میان شیعه و سنی را در شرقی‌ترین نقطه‌ای به نمایش گذاشت که موجب شد از فشار اقتصادی بر مردم کم در آمد این منطقه کاسته شود.

مالدار اذعان کرد: همچنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی سپاه سومین مرحله از پویش ایران همدل با راه اندازی یک آشپزخانه و با هدف اطعام مهدوی در حال انجام است.
ارسال نظرات