خبرهای داغ:
نماینده بوکان درمجلس شورای اسلامی:

مردم در انتخابات پیش‌رو دشمن را مایوس خواهند کرد

نماینده بوکان درمجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو دشمن را یک بار دیگر مایوس خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۲۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، انور حبیب زاده در راس هیاتی به همراه امام جمعه این شهرستان با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تبریک روز عقیدتی سیاسی، معنویت و مکتبی بودن را از عوامل مهمی دانست که از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را در نطفه خنثی کرده و جلو تبلیغات شوم دشمنان را می گیرد..

وی با اشاره به اینکه عقیدتی سیاسی محافظ معنویت در این تشکیلات بزرگ است، افزود: نهاد عقیدتی سیاسی روحیه معنوی نیروهای مسلح و به ویژه سبزپوشان سپاه پاسداران را به خوبی تقویت کرده و همین امر باعث شده ایران اسلامی در ردیف ارتش‌های توانمند قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اهمیت تقویت بعد معنوی در سازمانی مانند سپاه پاسداران، افزود: ابعاد معنوی از مهم ترین ابزارها و مولفه‌های قدرت برای مقابله با دنیای استکبار است که این امر مهم در سال های  گذشته تمامی تهدیدهای غرب و استکبار را به فرصت تبدیل کرد.

عضو هیات رییسه کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر تامین امنیت و صیانت از آرای مردم در انتخابات پیش رو  توسط سپاه تاکید و اضافه کرد: سپاه و نیروهای انتظامی و نظامی با تمام توان از آرای مردم و صندوق رای حفاظت خواهند کرد و تامین امنیت را در روز انتخابات بر عهده دارند.

حبیب‌زاده افزود: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق رای ضمن مایوس کردن دشمنان باعث خواهند شد که علاوه بر انتخاب فرد اصلح برای سکان مدیریت کشور افراد توانا را نیز برای اداره و مدیریت شهری انتخاب کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بوکان در این دیدار گفت: سپاه پاسداران روشنگری، بصیرت و صیانت از آرای مردم را در ایام انتخابات، سرلوحه کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام محمد مصطفی‌زاده افزود: سپاه پاسداران با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ اسلامی در مقابل تجهیزات نظامی دشمنان ایستاده و تمامی توطئه های آنها را نقش بر آب کرده است.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان نظام همواره تلاش کرده اند تا نقش تاثیرگذار این نهاد انقلابی را کم رنگ کنند اما سپاه پاسداران همچنان درخشش خود را حفظ کرده است.

وی افزود: این نیروی ارزشی به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ نظام اسلامی که در حفظ و اقتدار ملی نقشی تاثیرگذار دارد همچون بازویی مقتدر، همواره سدی مستحکم را در برابر تهدیدهای دشمنان این مرز و بوم ایجاد کرده است و حراست از تمامیت ارضی ایران و حمایت از مظلومان جهان را جزیی از رسالت و هویت خویش می داند.

انتهای پیام

ارسال نظرات