نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تأکید کرد:

نامزدهای شوراها نباید دنبال منافع حزبی و سیاسی باشند/شوراها جای سیاسی کاری و سیاسی بازی نیست

آصفری با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جای سیاسی کاری و سیاسی بازی نیست،افزود: افرادی که انتخاب می شوند باید به این مسئله توجه داشته باشند چراکه این مشئله آفت بزرگی است و بزرگترین تهدید شوراها محسوب می شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۳۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا و اهمیت این انتخابات گفت:با توجه به اختیارات گسترده ای توسط قانون گذار به شوراها داده شده بایستی کسانی در این مسئولیت ها انتخاب شوند که از همه ابعاد ویژگی ها و شرایط لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نگاه افراد در شوراها باید پیشرفت جامعه و کشور باشد، افزود: افرادی که در شوراهای شهر انتخاب می شوند باید تعهد و تخصص لازم را داشته باشتد تا بتوانند کارآمد باشند و مشکلات را به خوبی شناسایی و رفع کنند.

آصفری با اشاره به مشکلات موجود در شوراهای این دوره و وجود برخی افراد ناکارآمد در شوراها بیان کرد:  نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید دنبال منافع حزبی، سیاسی و فردی باشند چراکه این مشئله آفت بزرگی است و بزرگترین تهدید شوراها محسوب می شود.

وی تأکید کرد: افرادی که وارد انتخابات شوراها می شوند نباید دنبال منفعت طلبی ها باشند و تنها باید به مشکلات مردم و شهر فکر کنند و در راستای حل آنها قدم بردارند.

 نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جای سیاسی کاری و سیاسی بازی نیست،افزود: افرادی که انتخاب می شوند باید به این مسئله توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه همراه با آگاهی و انتخاب درست مردم در انتخابات شوراها می تواند به تشکیل شوراهای کارآمد و پاسخگو بسیار کمک کند،گفت: امیدواریم با وجود مشکلاتی که برای مردم وجود دارد حضورشان در پای صندوق های رای با شکوه و قابل توجه باشد و بتوانند شوراهایی موفق تشکیل دهند.

 نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: کسانی باید در انتخابات شوراهای شهر داوطلب شوند که از جنس مردم باشند و بتوانند حرف و مشکلات مردم را به خوبی متوجه شوند و در راستای حل آنها برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار