خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

ما در هر جایگاهی که باشیم همواره مدیون معلمان هستیم

نهاوند-فرماندار نهاوند گفت: ما در هر جایگاهی که باشیم همواره مدیون معلمان هستیم؛ بنابراین همواره باید سپاسگزار این قشر انسان‌ساز بود.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۶۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

ما در هر جایگاهی که باشیم همواره مدیون معلمان هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در دیدار مدیر و پرسنل اداره آموزش و پرورش نهاوند به مناسبت هفته معلم اظهار داشت: ما در هر جایگاهی که باشیم همواره مدیون معلمان هستیم؛ بنابراین همواره باید سپاسگزار این قشر انسان‌ساز بود.

وی ضمن تبریک هفته معلم به تمامی معلمین شریف شهرستان، با بیان اینکه شأن و جایگاه معلم بسیار والا و قابل ستایش است، گفت: شایسته بود که در این هفته، برنامه‌ای بسیار باشکوه برگزار و از زحمات معلمان به صورت حضوری قدردانی می‌کردیم، اما متاسفانه کرونا این امکان را از ما گرفت.

فرماندار نهاوند افزود: به شخصه تعلق خاطر بسیار زیادی به معلمان  و دوران دانش‌آموزی خود دارم و با فرا رسیدن هفته معلم، تمام خاطرات شیرین دوران مدرسه برایم زنده می‌شود؛ بنابراین مطمئن هستم ایام هفته معلم برای بسیاری از مردم تداعی‌گر و زنده‌کننده بسیاری از خاطرات بسیار خوش دوران مدرسه است.

وی تاکید کرد: همه ما در هر جایگاهی که باشیم نباید فراموش کنیم که سواد و مهارت‌های زندگی را از چه کسانی آموختیم و همواره خود را مدیون آنان بدانیم.

ناصری با اشاره به اینکه معلمان قشری فرهیخته، زحمت‌کش و بسیار تاثیرگذار در جامعه هستند، اظهار داشت: به طور کلی دستگاه عظیم آموزش وپرورس که وظیفه بسیار سنگینی را هم بر عهده دارد، بدون هیچ گونه ادعایی با تمام توان تلاش می‌کند که لازم می‌دانم به نوبه خودم از زحمات همه عوامل این دستگاه انسان‌ساز تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات