هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع):

معیار انتخاب اصلح تبعیت از ولایت فقیه و نگاه به داخل است

به مناسبت هفته معلم در محل سالن همایش اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز نشست بصیرت افزایی سیاسی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۷۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با ایام هفته معلم و به همت معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بینالود مراسم بصیرت افزایی ویژه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

رجبعلی بازیاد از هادیان سیاسی سپاه امام رضا (ع) در این مراسم عنوان نمود: انتخابات سال جاری بسیار متفاوت از انتخابات ادوار گذشته است زیرا می تواند انتخابی باشد که منطبق بر منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بوده و بستر نجات کشور و ملت از اوضاع کنونی را فراهم نماید.

وی ضمن تشریح جناح بندی و آرایش سیاسی احزاب و گروه ها در انتخابات سال جاری خاطر نشان کرد: معیار انتخاب اصلح تبعیت از ولایت فقیه و نگاه به داخل است.

بازیاد گریزی به مسئله فایل مصاحبه جنجالی دکتر ظریف زده و بیان نمود: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی مردمی و به نوعی یک قهرمان و اسطوره ملّی و مذهبی در جهان اسلام بوده و حرف و عملش یکسان بود و همواره در راستای عزت و پیشرفت اسلام و جبهه انقلاب گام برمی داشت لذا مردم فارق از هر نوع اعتقاد و گرایشی عاشق وی بوده و هستند و چنین مصاحبه ای از وزیر امور خارجه دولت جمهوری اسلامی ایران تعجب آور و غیرقابل پذیرش است زیرا چه عامدانه و چه به نوعی فریفته شده باشد این اقدام یک گل بخودی محسوب شده و آب به آسیاب دشمن ریختن است که به هیچ وجه نبایستی اتفاق می افتاد.


وی افزود: مردم ما بایستی به این درک برسند همانطور که تا حدود زیادی متوجه شده اند تنها راه علاج مشکلات فعلی خصوصا بیکاری و مشکلات شدید اقتصادی انتخاب یک تفکر جهادی و انقلابی است که با استفاده از ظرفت های فراوان و بی نظیر داخلی برگ برنده را از دست دشمنان خارج می نماید.

بازیاد تصریح کرد: وقتی که بتوانیم در زمینه های مختلف مولفه های قدرت خود را افزایش دهیم به مرور حربه ها و تحریم های دشمنان هم بی اثر خواهد شد همانطور که سال هاست به عینه می بینیم تحریمها در بخش نظامی و موشکی هیچ فایده ای نداشته و از این رو است که دشمن در مذاکرات ملتمسانه از ایران می خواهد که این توانمندی را کنار بگذارد!

این هادی سیاسی در پایان عنوان نمود: امیدواریم انتخابات سرنوشت ساز پیش رو با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه مردم مایه افتخار و پیشرفت بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار