در شهرکرد برگزار شد؛

مراسم دومین شب قدر در شهرکرد

مراسم معنوی احیای دومین شب قدر در مساجد،حسینیه ها، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و آستان مقدس امامزادگان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۹۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم معنوی احیا و شب زنده داری دومین شب از لیالی با عظمت قدر در مساجد،حسینیه ها و آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما، با اجرای شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

این مراسم معنوی و سوگواری شب شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری و باتوجه به شرایط موجود برای جلوگیری ازشیوع ویروس منحوس کرونا باحضور جمع محدودی از عاشقان امامت و ولایت به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس نکونام  و مسجدجامع این شهربا سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ امیر لجمورکی  و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد .

مراسم مصلا امام خمینی(ره) برای بهره مندی عزیزانی که در منازل و بیمارستانها احیاء برپا کرده می کنند، با همکاری ارزشمند مدیرکل و معاونین رسانه ملی  ازشبکه استانی جهانبین به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت زیارت عاشورا ، دعای پرفیض جوشن کبیر، سخنرانی، مراسم قرآن به سر و ذکر روضه، نوحه و سینه زنی از برنامه های احیای دومین شب از لیالی با عظمت قدر ماه مبارک رمضان در مصلا و مسجد جامع شهرکرد بود.

ارسال نظرات