همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و روز عقیدتی سیاسی درسپاه صورت گرفت؛

دیدار مسئولین جهاد کشاورزی فریمان با شورای نمایندگی، ولی فقیه درسپاه این شهرستان

دیدار ریاست اداره و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درجهاد کشاورزی فریمان با شورای نمایندگی، ولی فقیه درسپاه فریمان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۹۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت علام شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ریاست اداره و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی فریمان بهمراه تعدادی از مدیران اداره مذکور با شورای نمایندگی، ولی فقیه درسپاه فریمان دیدار داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام عباسعلی یزدان فر؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی شهرستان فریمان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم به نقش و رسالت حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه اشاره و این هفته را به همکاران نمایندگی در سپاه فریمان تبریک گفت.

در ادامه مهندس کاظمی رئیس اداره جهادکشاورزی به نقش و تعامل سازنده سپاه و بسیج در زمینه‌های نظارتی و مشارکتی مبارزه با آفات کشاورزی، کنترل وضعیت نابسامان بازار توزیع مرغ و نهاده‌های دامی اشاره وبیان داشت: سپاه و بسیج و نهاد جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب با فرمان حضرت امام (ره) درراستای پیشبرد اهداف انقلاب شکل گرفت و این تعاون و مشارکت سپاه و بسیج با جهاد کشاورزی با هدف تأمین امنیت غذایی دردوران تحریم نقشی بسزا ازخود ایفا کرده است.

حجت الاسلام علی اصغر سلیمنی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور ریاست و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در جهاد و جمعی از همکاران جهادی شهرستان، اتحاد، یکدلی و وفاق دربین دونهاد برخاسته از بطن انقلاب را در رفع مشکل مردم و خدمت رسانی به آنان بسیار مؤثر برشمرد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها