خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه میانه در دیدار فعالان بسیج سازندگی با امام جمعه میانه، گفت: بسیج سازندگی بازوی توانمند نظام در تولید و اشتغال و یاری رسان نهادها و ارگانهای مختلف در تمامی عرصه ها و ابعاد است.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۵۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به اینکه امروزه برکات وافر بسیج، اسباب خرسندی دوستان و ناراحتی روزافزون دشمنان را فراهم آورده است، بسیج سازندگی را یکی از این برکات عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بسیج سازندگی از ارکان اصلی سپاه است که با درایت رهبر فرزانه انقلاب با هدف محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم، تشکیل شده و با ارائه بالاترین و بهترین خدمات از ابتدای تشکیل تا کنون توانسته است خلا نبود وزارت جهاد سازندگی را به خوبی پر کند.

  محمدی با بیان اینکه جهادگران بسیج سازندگی، هنر خدمات رسانی و محرومیت زدایی را به خوبی فرا گرفته اند، اجرای طرح های مختلف با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را شاخصه اصلی این شاخه از بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج سازندگی ظرفیت ها و استعدادهای جوانان را کاربردی کرده و در جهت آموزش، مهارت افزایی و ایجاد اشتغال آنان، گام های بسیار بلندی برداشته است.

  وی با ارائه گزارشی از اقدامات بسیج سازندگی، تصریح کرد: احداث خانه های مددجویی، حضور و کمک رسانی به سیل زدگان و مردم زلزله زده، حضور بسیار فعال و گسترده در طرح های مبارزه با بیماری کرونا، طرح شهید سلیمانی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان و متضررین از بیماری کرونا تنها بخشهایی از فعالیت عظیم بسیج سازندگی است.

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، جمعی از فعالان بسیج سازندگی و مسئولینی از سپاه میانه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

ارسال نظرات