به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند با مدیر آموزش و پرورش زرنددیدار نمودند

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی ازمدیران مسئول رسانه ها و خبرنگاران شهرستان زرند با حضور در دفتر مدیر اموزش وپرورش زرندبا اهدای گل از تلاش های مدیر آموزش و پرورش و جامعه فرهنگی تجلیل نمودند
کد خبر: ۹۳۳۹۳۸۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در این دیدار صمیمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت در این ماه پر فیض الهی طی سخنانی اظهار داشت:در ایام تعطیلی مدارس آموزش تعطیل نبود چراکه معلمان عزیزشهرستان زرند دانش آموزانشان را همچون فرزندان خود دوست دارند و در این ایام شبانه روز در حال خدمت هستند به نحوی که هر خانه به یک مدرسه تبدیل شده است.
    وی تصریح نمود: از اسفندماه تاکنون که مدارس تعطیل شده، بلافاصله معلمان عزیز که بزرگترین سرمایه اجتماعی و فرهنگی ما هستند، پای کار آمدند و نگذاشتند دانش آموزان از فضای آموزش و تحصیل دور بمانند.
    مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند درادامه افزود: تا اوایل اسفندماه ۲۵ تا ۳۰ درصد کتاب‌ها باقی مانده بود که با ایجاد پویش‌های هر خانه یک مدرسه و آموزش تعطیل نیست، بسیاری از معلمان از وسایل شخصی خود استفاده کرده و تقریبا شبانه روز وقت گذاشتند و ارتباط تنگاتنگی با والدین و دانش آموزان برقرار کردند.
    حسین کاظمی با اشاره به ایجاد شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) که تحت مالکیت و نظارت آموزش و پرورش است افزود: سیستم آموزشی به سمت مجازی شدن سوق داده شد و بیش از ۹۵ درصد مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس در فضای مجازی و شبکه شاد؛ آموزش‌های غیر حضوری را دریافت می‌کنند.
    وی بیان داشت: در صورت ادامه وضعیت روند فعلی و تعطیلی مدارس تمهیدات لازم اندیشیده شده و شبکه شاد همه فعالیت‌های آموزشی را انجام خواهد داد و اگر خدای نکرده در سال تحصیلی آینده امکان حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس فراهم نشد از فضای مجازی استفاده می‌کنیم تا با کمترین چالش مواجه باشیم.
    کاظمی ضمن تقدیر از همکاری همه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند گفت: زبان ما از تشکر قاصر است صمیمانه از تک تک شما بزرگواران تشکر می‌کنیم ولذا در همین راستا مسئولیت پذیری، انتقاد پذیری و روحیه تحمل و مدارا را سرلوحه فعالیت‌های خانواده آموزش و پرورش شهرستان قرار داده ایم.
    مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در پایان با تاکید بر رویکرد عدالت آموزشی عنوان کرد: تمامی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی که هیچ گونه دسترسی به فضای مجازی و رسانه‌ی ملی نداشتند را شناسایی کرده ایم و معلمان عزیز از طریق ارسال بسته‌های آموزشی و درسنامه و گا‌ها به صورت حضوری پیگیر مباحث آموزشی آن‌ها می‌باشند.
    در خاتمه این دیدار به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با اهدای گل از تلاش‌های مجدانه مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرند تجلیل گردید.
    خبرنگار: اکبرابراهیمی زرندی
ارسال نظرات
آخرین اخبار