مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) :

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بازآموزی در مکتب شهید علامه مرمطهری است

زابل-حجت الاسلام یزدان نیان گفت:آثار شهید مطهری در موضوعات تخصصی با بیانات کاملا علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف شناختی و معرفتی و هم داستان راستان برای اقشار دیگر نشان از اشراف علمی و نبوغ معرفتی ایشان می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۸۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲
حجت الاسلام محمد یزدان نیا در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: تمامی شئون زندگانی شهید مرتضی مطهری آمیخته با درس‌های کاربردی و عملی و علمی برای رسیدن به اهداف عالی یک مربی می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) افزود: وقتی زندگانی استاد گرانمایه مورد مطالعه قرار میگیرد چه در عرصه علم و چه در عرصه پاسخگویی و رفع شبهات و چه در عرصه‌های روشنگری و جلوگیری از تحریف بسیار قابل توجه است.

این مسئول در ادامه یکی از ویژگی‌های قابل تامل استاد علامه مطهری را که در زندگی ایشان خودنمایی میکند و میتواند به عنوان الگوی عملی مورد بهره برداری قرار گیرد طبیب دوار بطبه عنوان کرد به گونه ای که به نحو مطلوب از شخصیت پیامبر گرامی اسلام الگوگیری شده است.

وی تصریح کرد: کتب شهید علامه مرتضی مطهری در موضوعات تخصصی با بیانات کاملا علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف شناختی و معرفتی و هم داستان راستان برای اقشار دیگر نشان از اشراف علمی و نبوغ معرفتی ایشان می‌باشد.

حجت الاسلام یزذان نیا در پایان خاطر نشان کرد: آنچه بیش از پیش جامعه امروز بدان نیازمند است همان روحیه استاد شهید می‌باشد که به استقبال نیازمندی‌های جامعه در حوزه معرفتی می‌رفتند و تنها چیزی که در شخصیت ایشان دیده نمیشود رویکرد انفعالی در قبال جریان غیر الهی می‌باشد.
ارسال نظرات