مهرستان- به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم در آموزش و پرورش از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و فرهنگیان بسیجی در شهرستان مهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۰۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، صبح امروز طی مراسمی از مربیان، معلمان و هادیان سیاسی بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در شهرستان مهرستان تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری براساس تدین و دین داری، هوش و استعداد و ذکاوت و در نهایت ولایت مداری خود در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان افزود: با توجه به اینکه آشنایی مردم با تفکرات استاد مطهری، ما را در دستیابی به اهداف عالیه انقلاب یاری می‌کند؛ لذا می‌طلبد در هفته بزرگداشت مقام معلم آثار و اندیشه‌های استاد مطهری به مردم معرفی شود.

وی بیان کرد: توسعه سیاسی و توسعه فرهنگی را معلّم پایه‌گذاری می‌کند از همین رو باید کشور و جامعه روی این مسأله حساب کنند.

این مسئول با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: حضور مردم در جامعه اسلامی به عنوان یک نظام اجتماعی و دینی حائز اهمیت است و این مهم باید در رویداد‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نظیر انتخابات با مشارکت پرشور نمایش داده شود.

میردوست خاشی، نیز در این مراسم اظهار داشت: روز معلم، روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی و تکریم انسان‌های است که برای بالندگی نسل امروز و فردای جامعه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

 مدیر آموزش و پرورش مهرستان بیان کرد: در تمام زمینه‌ها، واقعیت جامعه امروز مدیون هدایت گری‌های معلمانی است که در تحقق رویا‌ها و افتخارات بشریت نقش اول تکامل انسان را رقم می‌زنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از مربیان، معلمان و هادیان سیاسی بسیج به رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات