کنارک-۱۰۰ بسته مواد غذایی با همت بسیجیان پایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و در محله چادران حاشیه شهرستان کنارک بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۶۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
رسول نورزاده در گفتگو با خبرنگار بسیج در کنارک گفت: بسیج و سپاه نهادی مردمی و برخواسته از بطن مردم است و امروز این نهاد با حضور و مشارکت مردم پیشگام در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی نیازمندان است.
 
فرمانده پایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی کنارک افزود: یکی از مهمترین رسالت های سپاه و بسیج گره گشایی از مشکلات محرومین و نیازمندان در جامعه است،در همین راستا این پایگاه مقاومت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه کرده است.
 
این مسئول بیان کرد:  از سال گذشته تا کنون  در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان در راستای مواسات و همدلی با نیازمندان رزمایش کمک مومنانه به علت شیوع ویروس کوید 19 اجرا و تعداد 700 بسته معیشتی بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان کنارک با همت بسیجیان پایگاه شهید سلیمانی این شهرستان توزیع شده است.
 
نورزاده  اظهار داشت: در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و حل پاره ای از مشکلات معیشتی آسیب دیدگان از این ویروس منحوس تعداد۱۰۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، رب،  روغن، و ماکارونی توسط  این پایگاه تهیه و در محله چادران حاشیه شهرستان کنارک توزیع شد.
ارسال نظرات