معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، از همکاری و همراهی اصناف و بازاریان استان در اجرای مصوبات ستاد کرونا قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۸۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدابراهیم زارعی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، ضمن تقدیر از همکاری و همراهی اصناف و بازاریان استان در اجرای مصوبات ستاد کرونا، اذعان داشت: میدانیم تعطیلی بازار برای بازاریان مشکل است اما برای پشت سر گذاشتن این موج به ادامه همراهی اصناف نیاز داریم.

وی تاکید کرد: اگر ادامه تعطیلی بازار میسر نیست باید نظارت بر رعایت پروتکل ها افزایش پیدا کند و مغازه داران مکلف شوند حتما از ماسک استفاده کنند.

زارعی همچنین از گروه های مذهبی، ائمه جمعه و مردم که (علیرغم تمایلات دینی و قلبی) از برگزاری مراسمات خودداری کردند تشکر کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار ضمن گله مندی از کاهش استفاده از ماسک در جامعه، از مردم خواهش کرد با افزایش رعایت پروتکل ها به سلامت جامعه و عبور از موج چهارم کرونا در استان کمک کنند.

زارعی در ادامه از افراد بانفوذ و تاثیرگذار جامعه درخواست کرد، از طریق فضای مجازی مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی تشویق کنند.

وی در پایان لزوم افزایش نظارت بر ادارات و بازار در برگزاری تجمعات مجاز (طبق مصوبات ستاد کرونا) را یادآور شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات