خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان عنوان کرد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گفت: 1046 گروه جهادی در سطح استان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۹۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی کاشفی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی با اصحاب رسانه گفت: 1046 گروه جهادی در سطح استان در 21 عرصه مختلف به مردم استان خدمت رسانی می کنند و در ایام شیوع کرونا 275 گروه جهادی همکاری داشته اند.

وی افزود: 505 صندوق قرض الحسنه و 100 شرکت تعاونی در خصوص ایجاد اشتغال در استان فعال هستند که تاکنون 4900 شغل در این صندوق ها برای مردم ایجاد شده است.

او ادامه داد: در ایام زلزله استان کرمانشاه تعداد 65 خانه ساخته و تحوبل مردم زلزله زده داده شد و تاکنون در ایام شیوع کرونا حدود 2999 میلیارد تومان خدمات شامل بیش از 1 میلیون و 200 هزار پرس غذا و 15 هزار بسته لوازم التحریر به مردم نیازمند استان داده شده است.

کاشفی تصریح کرد: 45 درصد از مشکلات 235 کارخانه در 6 ماه گذشته مورد بررسی و حل و فصل قرار گرفته است و تاکنون 626 کارگاه کوچک اشتغال خانگی در سطح استان ایجاد شده است که 10 میلیارد تومان وام کم بهره به این افراد داده شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گفت: 14 نفر اشتغال در دهکده اقتصاد مقاومتی در مرکز استان ایجاد شده است که این دهکده ها تا پایان سال 1400 در تمام شهرستان های استان ایجاد می شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها